Ostatnio czytałem jaki wpływ na bezpieczeństwo, miało wprowadzenie całorocznej jazdy na światłach. Niestety statystyki nie przemawiają za tym aby jeździć przez całą dobę na światłach :diabelski_usmiech
Powiedz mi, jak te ststystyki odczytujesz - to Ci powiem jakim jestes czlowiekiem - ze statystyka i prognozowaniem mam ostatnimi czasy wiele wspolnego - takze napisz na co patrzysz, a ja Ci powiem czy masz racje. Jednak czytac, co napisal jakis pismak po szkole DZIENNIKARSKIEJ, a spojrzec na badany problem jako statystyk to dwie rozne dziedziny.
Od 1997 roku Skoda. 97-99 Felicia 1.3 99-01 Octavia 1.9 TDI 90KM 01-08 Octavia 1.9 TDI 110KM 09-.. Superb 1.8 TSI & Octavia 1.6 Mint www.gprk.pl
Octavia 2007 r., 70 kkm, dieselek 1,9 TDI (opisuję, bowiem to nie moja Oktavka)
Jak zaczęły się spadki temperatury to zaczęły się problemy z alarmem. Po przyjechaniu na miejsce i zamknięciu autka z pilota przez jakiś czas włącza się alarm i wyje (mrugając przy okazji awaryjnymi). Po wyłączeniu, za chwilę włącza się ponownie. Po kilku razach wszystko się uspokaja...
Ki diabeł? ma ktoś jakiś pomysł?
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
alarm ( pojęcie względne ) napisz czy ma czujniki na szybach czy ma czujniki ruchu. Jest zima jak to wszystko dostanie wilgoci ( czujki ) to jest prawdopodobne że wariuje konsola główna alarmu.
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
rozgrzejcie samochód, dalej zabrzmi głupio weźcie go do ciepłego pomieszczenia - suszarka do włosów wysuszcie czujki przejedzcie sie po zimnie i dajcie sie mu schłodzić. W AUDI A6 r.2007 problem był właśnie w tym na tym bazuje. Mam nadzieje że pomoże.
U mnie też przy siarczystych mrozach głupieje alarm. Mam fabryczny. Jak temp spada poniżej -10 to praktycznie każdej nocy załącza się i wyje. Co roku się to powtarza w takie mrozy jak ostatnio. Ale jak wyłączę przed aktywacją monitoring wnętrza to nie zdarza się to. Pewnie czujniki wariują przy tak niskich temp. Takiej zimie już dziękujemy...
Zima do - 10 nocą to norma. Jak widać poniżej - to dramat. Chociaż ja w sumie przy 100.000 km mam bardzo małe problemy w obecnych temperaturach:
- kontrolka płynu chłodzącego - dopóki się nie zagrzeje
- piszczące/szurające hamulce - dopóki się nie zagrzeją
- zamarzające zamki - mam centralny, więc i tak się otwiera/zamyka.
...mam bardzo małe problemy w obecnych temperaturach:
- kontrolka płynu chłodzącego - dopóki się nie zagrzeje
...
na kontrolke plynu chlodzacego tez jest sposob. Wystarczy go troszke dolac. Przy duzych mrozach plyn zmienia swa objetosc i czujnik sygnalizuje blad. Przerabialem to poprzedniej zimy. Moze i u ciebie pomoze.
Komentarz